بهترین کاندید برای جراحی بینی

۷ شهریور ۱۳۹۵
عمل بینی admin
بهترین کاندید برای جراحی بینی

بهترین کاندید برای جراحی بینی

وقتی که ما به آینه نگاه می کنیم و تصویری که در آینه می بینیم را دوست داریم احساس خوبی پیدا می کنیم. اما اگر یکی از قسمت های صورتمان را دوست نداشته باشیم ،حتی اگر بقیه ی اجزای صورت ما خوب به نظر برسد ،باعث می شود از چهره ی خودمان ناراضی باشیم.برای بسیاری از مردم آن یک قسمت که باعث نارضیتی شان می شود و می خواهند تغییرش بدهند بینی است.خیلی از افراد ممکن است احساس کنند بینی شان بزرگ است یا نا متقارن و کج به نظر می رسد.این مسایل باعث شده است که بسیاری از مردم به جراحی بینی روی بیاورند.
یکی از نگرانی های مردم برای جراحی بینی این است که ممکن است نتیجه ی خوبی از جراحی بینی نگیرند چون می خواهند به وسیله ی جراحی بینی زیباتر شوند نه بدتر.علاوه بر آن می خواهند بهبودشان ظریف و نامحسوس باشد و به چشم نیاید.بنابراین می توان گفت بهترین نتایج برای کسانی ایجاد می شود که بهترین کاندید برای جراحی بینی هستند.

چه کسی بهترین کاندید برای جراحی بینی است ؟

یک کاندید خوب کسی است که با دانستن همه ی الزامات برای جراحی بینی اقدام کرده و یک دید واقع بینانه نسبت به نتیجه ی نهایی جراحی بینی دارد .علاوه بر آن به تجربیات و دستورات پزشک خود اعتماد دارد و به توصیه های دیگران توجهی نمی کند.اگر این شرایط را در خودتان دیدید و پزشکتان هم نیاز به جراحی بینی را برای شما تایید کرد احتمالا یک کاندید خوب برای جراحی به حساب می آیید.

داشتن سن مناسب

کمترین سنی که می توان در آن جراحی بینی انجام داد برای خانم ها ۱۶ سال و برای آقایان ۱۸ سال است. در این سن رشد بینی متوقف می شود ،اگر جراحی بینی در سنین پایین تر از این انجام شود ممکن است در رشد صورت تاثیر منفی بگذارد .
ملاحظات پزشکی
سلامت روانی قبل از جراحی به اندازه ی سلامت فیزیکی اهمیت دارد.یک کاندید خوب برای جراحی بینی کسی است که عمل جراحی بینی را فقط برای بالا بردن اعتماد به نفس و بهبود ظاهرش انجام دهد و این کار را فقط به خاطر خودش انجام دهد.
اگر شخصی بخواهد جراحی بینی را برای متقاعد کردن دوستانش یا به خاطر علاقه به شخص دیگر یا مقایسه با همکلاسی هایش انجام دهد در این صورت کاندید خوبی برای جراحی بینی محسوب نمی شود.

جراحی های دیگر

گاهی اوقات درمان کردن یک ناحیه باعث عدم تقارن ظاهر کلی فرد می شود.ممکن است کسی که جراحی زیبایی بینی انجام می دهد برای ایجاد تناسب و تعادل به جراحی های دیگر هم نیاز داشته باشد به عنوان مثال پروتز چانه می تواند به همراه جراحی بینی انجام شود.
انجام دادن جراحی بینی و جراحی چانه به صورت همزمان هزینه کمتری خواهد داشت تا اینکه به صورت جداگانه انجام شود.امروزه انجام دادن چند جراحی به صورت همزمان به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن است چون بیماران برای اینکه طرح درمانی خود را جامع تر کنند با دکتر خود همکاری می کنند.یک جراح شایسته می تواند به شما کمک کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید و هزینه جراحی بینی را به وسیله انجام چند جراحی به صورت همزمان پایین بیاورید.


برچسب ها